Wednesday, April 23, 2008

Parra tuh sape ?

Parra tuh seorang artist yg bermastautin di Amsterdam,bertanggungjawab dalam menyelia pembikinan kasut2 seperti Air Max 1 amsterdam, Asics Gel-Lyte iii dan juga tah aku dah lupa dah..Designer jenama Rockwell yang produknya aku agak suke jugak la kerana designnya comel2 dan kalernye pon comel2..tah la mcm suker je pink,biru ngan merah siap itam..so apabila NIKE mengarahkan Parra utk mereka sebuah produk pakaian yg digelar "The Running Man",aku pon mengarahkan wallet aku utk menyerah sepenuh jiwa dan raga utk mengeluarkan wang bagi mendapatkan produk2 dari parra ini..Tak lupa juga pertolongan dari Dazed dan juga Ginger..(saya sayang kamu) Walaupun parra nih dok Holland and sepatutnya kita boikot produk2 dari Holland tapi tidakla saya berbuat demikian atas alasan parra tak lukis kartun kontroversi,dier lukis gamba arnab comel..Sekian

No comments: